Friday 25 November 2011

My blog in the news paper - Mon blog dans le journal


Dear Readers !!
The blog is now publishing in the Hello! Youth Magazine ,
every friday in the Barbados Advocate !!!!!
This Friday, 25th November 2011, Barbados discovered the new feature:
" Speaking English in Barbados, Pauline's Bajan Adventures"
and the article of my first day in Bim. 





Chers lecteurs !!
Le blog est maintenant publié dans le magazine HELLO!
tous les vendredi dans le barbados Advocate !!! 
Ce vendredi 25 november 2011 la Barbade a découvert la nouvelle rubrique:
" Speaking English in Barbados, Pauline's Bajan Adventures"
avec l'article sur mon premier jour à la Barbade. 






HELLO-Cover-November-25-web470

For non Bajans, here is the link to the website (designed by myself)
where you will find all the articles:



Pour les non Barbadiens, voici le lien du site internet (designé par moi-meme)sur lequel vous trouverez tous les articles qui paraitront maintenant hebdomadairement :

hello-1st-art


HELLO-November-25-Page-22bis

HELLO-December-2-Page-28web
I am soooo proud !!!!
Me !!!!! the little frenchie who couldn't make a sentence
(composed of more than 4 words) in English

a year ago !!!
It seems like a looooot happened since my arrival, a lot of changes, of adventures, of improvement, of meetings, of unexpected stories....

Who would have thought ????
I'm looking back at my little life.....
here is a little summary...






Je suis trooooop fière !!!!
Moi !!!!! la petite française qui ne pouvait pas faire une phrase
( de plus de 4 mots) en anglais il y a un an !!! 

On dirait que beaucoup de choses se sont passées depuis mon arrivée, beaucoup de changements, d'aventures, de progrès,
de rencontres, d'histoires inattendues.... 

Qui l'eut cru? 
Je regarde ma petite vie....
voici un petit résumé...
 
life


 and now.... i have my weekly feature in the newspaper in Barbados....
And i'm gonna be 25 in 2 weeks.......... waw....




et maintenant....j'ai mon article hebdomadaire dans le journal à la Barbade....
et j'aurai 25 ans dans 2 semaines.......... ouaou....

No comments:

Post a Comment